رستوران سنتی بابا غنــــــــــــی

 



نظرات شما عزیزان:

علی وطن دوست
ساعت6:43---11 دی 1393
من خودم اهل تهران هستم دوست دارم این رستوران رو از نزدیک ببینم لطفا ادرسش رو بنویسید ممنون میشم نمیدونم نویسنده اش کیه خواهش میکنم جوابم رو بدید نمیدونم این شماره تلفن مربوط به این رستوران هست یا نه چند بار تماس گرفتم موفق نشدم

ریحانه جون
ساعت19:46---4 دی 1393
سلاممممممممممم
مبارک بسلامتی انشاالله
منم موخام از اینا
عه چرا عکساشونو گذاشتین هوس میکنی ادم خو

انشاالله ک موفق باشین
دست ب خاک بزنیدزر بشه

یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 7 آذر 1393برچسب:, | 12:8 | نویسنده : بابا غنی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.